Delrapport:

Jag tog mig upp! Det var inte smärtfritt, men det funkade. Efter att ha lyssnat på hockey (grannarna ovanpå, måste det ha varit, tittade ganska högljutt när tanten försökte sova) så törnade jag in. Inte sött som ett barn, utan mer hard-core som när man välter en elefant ungefär. När klockan ringde var jag inte pigg, men i alla fall levande.

En sak som är bra med att bussen till jobbet tar en halvtimme är att man hinner somna. Och min jacka har en huva som funkar som kudde. Mycket fiffigt. Väl framme avverkade jag mina timmar och åkte hem. Och jag ska inte tillbaka ikväll, tallyhoo!!

Funderar på att lägga mig i badkaret igen, det var ett tag sen sist, nästan en vecka. Kanske ligger jag kvar till i morgon, och läser en bok eller så. För tv:n lämnar ju en del att önska. Melodifestivalen är inte för mig. Särskilt inte sedan de började tävla i andra grenar än just musik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0