Mycket nu

Den här ketchupeffekten, va... Jag vet inte riktigt vad jag tycker om den. Helt plötsligt blev det hur mycket som helst att göra! Varför blir det så? Varför kan man inte sprida ut det över tid? Det är ju meningslöst att sitta och vänta på att saker och ting ska dra igång för att sedan begravas i arbete!

Murphy har även sett till att detta inträffar i samma veva som H&H flyttar hem igen och T avlägger visit över helgen. 

Jag har upptäckt att ju mer jag har att göra, dvs. ju mer jag behöver sitta framför skärmen och knattra tangentbrd, dest osämre blr jagp å att stava. Är inte det jättekonstigt? Det borde ju rimligtvis fungera i motsatt riktning, dvs. att jag borde bli snabbare och säkrare för varje litet ord jag skriver? Jag fattar ingenting...

Återgår till kulturpolitiken.
(Ni ser - så intressant bok att man inte ens bemödat sig med att skaffa en bild på omslaget. Den är lila, kan jag meddela. Inga roliga figurer. Inget roligt alls, faktiskt.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0