Oh, the joy

Nu sitter jag redo, har dumsurfat i en halvtimme och ska sätta tänderna i instuderingsfrågorna igen. Planen är att sitta hela långa dagen - hoppas att den håller.

Igår grupparbetade vi, min  basgrupp och jag. Det är rena himmelriket att arbeta med de här människorna jämfört med de andra. Men en lite trist skillnad finns när man ska grupparbeta om datorbaserade grejer: Ingen av oss kan egentligen något om sånt. Så igår satt vi mellan 10 och 16.30 och försökte få grejerna att funka, utan nämnvärd framgång. Jag hoppas verkligen att någon av oss kommer att få en Lidnersk knäpp lagom tills det är dags att träffas igen. Det skulle hela gruppen må bra av.

För övrigt gjorde jag ett personlighetstest, konstruerat av förra årets studenter. Hur jag än bar mig åt blev jag Dame Edna. Förutom den sista gången, då blev jag Benny Hill. Sen slutade jag göra testet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0