Så går en dag ifrån vårt liv...

Det är faktiskt dags att krypa till kojs. Klockan är inte ens 23, men det är ju så skönt att fluffa upp kudden och dra upp täcket under hakan och långsamt törna in...

Heldag idag - 10 till 17. Har t.ex fått höra den spännande historien om fotokopiatorn. Jag förstår er avundsjuka, ni som inte var där. Och så har jag tänkt fula tankar så att jag inte kommer till himlen idag heller. För man får inte tänka fula saker om funktionshindrade människor, det är jätteelakt! Tänk om folk tänkte fula saker om mig baserat på trasig plexus bracchialis? Det skulle vara tråkigt. Fast det kanske det finns folk som gör... Nåväl, man kan inte få allt här i världen. Jag önskade mig mer effektivitet före jul och nu har jag fått det. Men mycket vill ha mer och om inte OM fanns, så skulle det vara så mycket mer effektivt...

Ingen hatchling än, men kanske embryot till en framtida uppsatsidé? Fast det är en idé som skulle falla på att den är tvärvetenskaplig och berör två väldigt skilda institutioner. Samt att jag aldrig kommer att hinna lära mig tillräckligt mycket om databasbyggande och -hantering innan det är dags. Annars skulle det kanske kunnat bli något.

Jag har stakat ut banan till duschen nu, eftersom vattnet stängs av i morgon förmiddag. Och så har jag ätit stuvad vitkål, så det är nog rätt tur att jag är ensam hemma för tillfället!

Kommentarer
Postat av: Uismine

Very nice and well designed web site. Great content and a fascinating read, keep up the good work and looking forward to more in the future.

2009-12-08 @ 10:53:58
URL: http://uismine.blog.ca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0