Torka

T, när du kommer hem kommer du att märka att din murgröna inte är riktigt lika frodig som när du åkte. Den var förvisso ingen regnskog när du åkte heller, men den har minskat lite mer i omfång.

Det är inte mitt fel!

Det är snarare så att den inte riktigt kunde hantera värmen från elementet i kombination med draget från fönstret, så den blev bara mer och mer ledsen. Jag har amputerat de döda delarna och kan glädjande nog meddela att den kämpar på och har skjutit en del nya skott. Den kommer att repa sig, men jag tänkte att du skulle vara förberedd.

Ytterligare preventiva åtgärder kommer senare idag att vidtagas rörande övrig djungel här hemma. Men nu ska jag gå på föreläsning!


Kommentarer
Postat av: T

Jag förstår. Du behöver inte upprepa dig två gånger. Jag har inte blivit trög bara för att jag är uppe i norr!

Djungeln är faktiskt viktig och en har även en betydelsefull uppgift när ett hushåll inte innehåller varken barn eller husdjur!

2006-02-07 @ 16:21:10
Postat av: Maggie Grace

Hello. I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work.

2009-12-04 @ 08:23:53
URL: http://maggie-grace.blog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0