Vad ska jag göra, egentligen?

Vaknade av att det ringde in till det lilla gula huset, som vid närmare eftertanke nog faktiskt är orange. Det gjorde mig ännu säkrare över att det är tisdag. Har blivit lite dagavill och hävdade bestämt för mig själv att det var söndag igår, trots att jag var på föreläsning och seminarium och allt...

Så jag klev upp en halvtimme senare och sitter nu här och försöker begripa varför. I en halvtimme har jag försökt förbereda mig för dagens basgruppsmöte och det går skitdåligt när man inte riktigt vet vad det är tänkt att vi ska göra? De andra verkar ha värsta järnkollen men inte förmågan att förmedla vad de har tänkt. Jag har spånat på lite och hoppas att det kan bidra till något, men jag är tveksam. Jag tror att det har något med exempelvis det här att göra... Men inte i vilken form.

Nåväl - jag kanske ska börja med att äta frukost. Sen är det väl bara att knalla iväg och se vad den här dagen rymmer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0