Dagens

Dagens kändisspoting: Agneta Sjödin som inte förstod hur man åker Arlanda Express. Hon stod med okänd man (SKVAAALLER!!) och en hög med barn och tittade på ett tomt spår, medan tåget stod inne på det andra. När hon upptäckte det sa hon ett ord som är betraktat som en grov svordom i somliga länder, sedan sprang hela sällskapet mot tåget. Hon hade en väldigt fin röd wrap. Den ville jag ha.

För övrigt kan jag inte släppa att flera av dessa välutbildade människor som jag har omkring mig hela dagarna, inte klarar av att stava till "bibliotek".

Kommentarer
Postat av: k

då är de väl inte välutbildade? möjligen utbildade!

2006-07-21 @ 22:23:30
Postat av: Mikkelmolly

Very nice site. Well laid out.

2010-04-20 @ 12:20:03
URL: http://mikkelmolly.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0