Sj, sj...

En sak är eventuellt lite dum med det här sommarjobbet som börjar i morgon. Det är att SJ har bestämt sig för att dra in det tåg som jag hade tänkt åka med på morgnarna, nämligen direkttåget kl. 07.00. Det var ett sånt bra tåg, för det var framme 07.35 och då hade man både gott om tid att gå i maklig takt, men ändå inte så mycket att man behövde gå myrsteg.

Nu har jag att välja på att åka 06.40 och vara framme 07.20 och kanske... hoppa på ett ben för att det ska ta lite tid att ta mig till jobbet (vill faktiskt inte vara där före min handledare), eller åka 07.10 och vara framme 07.50. Det kan vara lite av en nätrullare. Antingen kommer man ganska bra i tid, eller så får man springa.

Är det nån som vet om trappan till Kungsbron från spår 3 har öppnats igen?

Kommentarer
Postat av: k

dumt komma för sent första dagen!

2006-07-02 @ 11:01:55
Postat av: L

det är väl det... får väl gå myrsteg då... eller handla lite frukt på pressbyrån i en kvart eller så.

2006-07-02 @ 11:06:19
URL: http://londa.blogg.se
Postat av: a

Ta det tidiga tåget under de första dagarna! När du pejalt läget kan du sova längre på morgnarna.

2006-07-02 @ 22:00:23
Postat av: Tonårsmorsa

Har tyvärr ingen aning! Tack för kommentar, men måste fråga nu; KATAPULTEN TRE GÅNGER I RAD? KAN bara inte stämma! Dra den med Rödluvan också, va´?! Skojar bara, men jag FATTAR inte....! Kram!

2006-07-04 @ 22:16:35
URL: http://blogg.aftonbladet.se/33
Postat av: p

Hej hopp vännen! Hur går det med nya jobbet!!?? Här är allt bra, kände en spark igår:) :) :)
Kram

2006-07-06 @ 12:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0