Working class hero

Det här 8-16-livet jag har skaffat mig...

Phew!

Man vaknar, åker iväg och POFF så sitter man på tåget  hem igen och så är det kväll och man ramlar i säng. När lagar folk mat? När städar de? Tvättar? Kändes mycket vuxet att städa sovrummet innan jag gick till sängs igår!

Jag har i alla fall bytt upp mig rejält. Jag stämplar post, uppdaterar lagsupplement, blippar böcker, städar hyllor, skickar krav, läser tidningar, går till Rådhuset och skickar internpost i bruna cirkulationskuvert. Och jag tycker att det är skitkul! Jag får ha riktiga kläder på mig, ingen slemmar på mig, ingen vill att jag ska byta blöja på dom, jag har kaffepauser!

Det slog mig i går eftermiddag att det nog är ganska originellt att både veta hur man inhalerar NaCl via tracheostomi och hur man söker och hanterar rättsfallspraxis från EG-domstolen!

I rock!

Kommentarer
Postat av: p

Coooolt! Go girl!!!

2006-07-07 @ 09:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0