Flytande gränser

Alla människor tål olika mycket från olika personer. T.ex.  så kan något som menas som ett skämt från en person slå helt galet medan det blir hur kul som helst om det kommer från rätt person.

Lite samma grej gäller vid olyckor av olika slag. Jag skulle nog bli ganska upprörd om jag kramades med någon och denne helt plötsligt kräktes i halsringningen och innanför min tröja. Men även här är det ju skillnad på folk och folk och har man inte ens fyllt en månad är det nog mest bara roligt. Skrattade fortfarande när jag gick och lade mig!


Kommentarer
Postat av: Tonårsmorsa

Ja du! Visst är det skillnad på kräk och kräk! (Hihi) Jasså, Uppsalabo? Det är jag också...! Även jag inflyttad sådan. Fast det har blivit ett tag nu, som jag blivit kvar! Jag bor i Nybygård, förresten! Kram!

2006-03-06 @ 11:37:54
URL: http://spaces.msn.com/fatoutouray/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0