Harenäran!

Idag fyller T år. Det var trevligt, för nu finns det en massa fina blommor att titta på här hemma. Ska fota sen, innan de vissnar. Cheferna skickade en maffig bukett och efter lite trixande hittade budkillen hit. Han stod längst upp i ett hus som T inte har bott i på flera år, så jag fick omdirigera lite.

Sen har jag rubbat en telefonförsäljares cirklar idag. Det var roligt - vi kom fram till att han kom från Sönnsvall och inte Umeå. Sen kom vi inte fram till något mer vettigt. Han tyckte att 29.90 i frakt och porto var löngt att betala för några rakblad och jag hänvisade honom till den med skäggväxt. Han skulle ringa senare - hoppas jag hinner svara då, för han var ganska rolig!

Annars håller jag på att bli förkyld. Fast det är inte så synd om mig i jämförelse med de två systrarna på 4 och 2 år som har varit på Ackis och fått dropp hela dagen. Det är inte alldeles friskt att kräkas i tre dygn i streck. Man blir ganska spak av det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0