Morr!

Här kommer dagens i-landsproblem:

Jag har en hållpunkt framför tv:n på hela veckan. Ett enda program som jag brukar anstränga mig för att se. Det är ganska lite om man jämför med tidigare års tv-missbrukande när jag kunde knarka bort en hel dag framför eftermiddagsserier och utbildningsradion. Heck, jag kunde kolla på anslagstavlan om det inte var något annat på! Så jag har skurit ner en massa.

Okej, det är kanske en lite friserad sanning - visst finns det fler än ett program som jag gärna ser, men jag har en favorit som jag faktiskt brukar planera min tid utifrån, eftersom det är så nära glamour jag kan komma just nu. Det handlar såklart om Let's dance!

Och igår missade jag det! Jag skrev snällt på min hemtenta och nu är den nästan färdig, men jag drog uuuuuut på det, låååångt över Let's dance och det hade jag faktiskt inte behövt. Jag hade nog kunnat speeda på det om jag bara hade haft en morot. Det är bara det att jag får alzheimers så fort jag har mycket att göra. Jag satt faktiskt igår och suckade över att det gick så långsamt, fastän proppen äntligen hade släppt och jag visste precis vad jag skulle skriva. Men jag behövde en morot. Och jag hade glömt min allra saftigaste morot!

Det är inte det enda jag gör när jag är stressad. Jag drömmer konstigt också. Priset tas nog av den märkliga drömmen jag hade om miniH, sött sovandes i en skål med gammal fruktsallad.


Idag skulle jag ta sovmorgon. Jag vaknade 7... Så nu är min plan för att kompensera det, att sjava runt i flanellpyjamas ända tills det är dags att åka till jobbet, och titta på Let's dance från nätet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0