Värdelöst

Typiskt! Hade planerat i flera dagar för att ta mamsen på fin restaurang, egentligen redan igår. Men eftersom hon var akutsjukmormor och höll barnbarnen i handen på ackis hela natten så fick vi boka om vår reservation till ikväll. Men nu har hon fått lov att rycka ut igen och jag har avbokat vår reservation. Skulle försöka handla från deras catering istället, men det jag ville ha kunde man inte beställa samma dag. Tipset jag fick var att komma förbi och beställa ur den vanliga menyn, strosa lite på stan och sedan hämta maten när den var klar. Men jag vet ju inte vad alla vill ha och har lite svårt att få med mig mat för fyra personer hem ensam. Och strosa på stan med feber kändes inte så lockande.

Stackars barn - man borde inte behöva vara så sjuk att man måste åka till ackis flera gånger på samma vecka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0