Hem, ljuva hem

Gick hem med M i den något svala vårnatten, efter att ha dansat fötterna blåa på vårbal. H fick sin medalj och var mkt fin - medaljbandet var något skrynkligt.... Mini-H var balens drottning i sin lilla vita klänning med rosapplikationer.

T försvann tillsammans med en liten suspekt man. Det skulle ätas nattmacka och sedan gås på släpp på Göteborgs. Jag har aldrig gått på Göteborgs och kommer nog aldrig att göra det heller, för jag blir knastrött efter 01! Och sen känner jag mig måttligt road när folk bestämmer saker över mitt huvud. Den lille suspekte mannen och hans sällskap tillhörde ett sådant garde, som gärna gjorde upp planer som man själv inte hade ett ord med i laget vid dess tillblivande. Irriterande.

Mina onda fötter och jag ska gå till kojs. Dagens visdom är fortfarande densamma:
Det är svårt att lägga håret på rullar med bara en hand. Läggningsvätska gör inte nödvändigtvis saker och ting bättre.

Hjälp, vad trött jag är nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0