Heta stolen

J, 4 år gammal, tittade intresserat på när hennes mamma rensade ur förrådet på vinden och gav bort saker hon bestämt hävdade att hon aldrig mer skulle få användning för:

- Londa, har du en bäbis i magen?
- Nä, det har jag inte.
- Ska du ha det snart, eller?
- N-n-njaaää, det kan man ju inte veta... Inte ännu på ett tag i alla fall.
- Men längtar du efter en bäbis då?
- Nu ställer du jobbiga frågor här... TITTA, din gamla humla som du alltid lekte med förr, kommer du ihåg det, bzz, bzz, den var väl rolig, den kommer du väl ihåg?!
- ... för när du får en bäbis - då kan jag vara barnvakt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om jag minns rätt sade även denna 4 åring.


"Jag tycker att ni ska hem NU!"

2006-05-02 @ 21:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0