Ingen vet egentligen vad som hände...

... allra minst jag. Men när jag kom hem efter att ha brottats med jobbiga labbar med min basgrupp en hel dag förra veckan, så väntade dom här på mig här hemma:


            

Jag har ingen aning om vad jag har gjort för att förtjäna dom, särskilt inte när jag var så arg på världen förra veckan (eller mest på mitt jobb, som tar tid och energi, men knappt ger några pengar i gengäld). Men de står sig fortfarande. Och det luktar lilja i hela sovrummet. Jag drömmer sockersöta drömmar om ulliga får hela nätterna!
          

Kommentarer
Postat av: Mr.T

En sådan bukett ska jag nog ge till min käresta nästa gång...;)

2006-05-09 @ 21:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0