Övertid

Ibland har man föreläsare som drar ut på tiden lite. Sådana som har lite svårt för att sluta exakt på det klockslag som man kommit överens om och fastslagit i schemat. Vanligtvis brukar det röra sig om cirka fem minuters övertid. I extrema fall kan det gå en kvart.

T:s kvällskurs måste ledas av en extremt pratglad föreläsare, för nu verkar han/hon ha dragit över en smula. Närmare bestämt en timme och en kvart.

Eller så har jag slarvat bort honom någonstans. Om jag hittar igen honom så hoppas jag att det är på samma ställe som mitt lingvistikbetyg från Umeå universitet. Det har jag nämligen heller ingen aning om vart det kan ha tagit vägen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0