Wow...

Jag skulle vilja kunna beskriva hur lördagen artade sig. Men jag kan inte! Det var helt enastående och överväldigande! Det blev inte alls som vi hade tänkt oss - det blev så mycket bättre! Eller - arrangemanget flöt ju som vi tänkt, men guldkornen, de som man inte kan planera, de regnade över oss precis hela tiden! Vigseln går inte att beskriva - nån annan får gärna försöka. Musiken var mäktig, psalmsången sköljde över oss som vågor, FPL:s vigseltal var omfattande, kören var... annorlunda, läsningen var innerlig, och alla människor såg så glada ut!

Festen var som ett fyrverkeri som aldrig tog slut, talen ömsom jättegarv, ömsom tårar, tårtan enastående, valsen var en skräll, DJ Divine var i högform och efterfesten fortsatte långt efter att vi lämnat bygget.

Min klänning satt där den skulle, frisyren var precis som jag ville ha den, sminket likaså, H snyggare än nånsin, för att inte tala om T...

Jag är fru nu. Jag borde verkligen börja använda mitt förkläde som jag fått av U. Egen härd är guld värd.

Fast först ska vi åka på bröllopsweekend. Och spela upp lördagen för vår inre syn om och om igen...

Kommentarer
Postat av: Emma

:-)
Grattis!

2007-08-26 @ 13:11:37
Postat av: londa

Tack! :D

2007-08-27 @ 14:53:42
URL: http://londa.blogg.se
Postat av: Piiiiz

Hej! Du är UTMANAD!!! :-)

2007-08-28 @ 09:51:31
URL: http://piiiiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0