Gnägg

Nu har jag ätit som en hel ardennerhäst för att orka med eftermiddagens bravader. Jag förväntar mig nämligen att det inte kommer att vara en död minut utan full rulle kokosbulle hela den mastiga halvtimme som vi ska crawla runt bland vågorna.

Det ska bli spännande att se om vi kan slå fast att det faktiskt finns ett uttryck som lyder: Sådan gudmor, sådan guddotter, eftersom jag fått berättat för mig att det var en ganska... speciell upplevelse att bada med den något yngre upplagan av mig. Och eftersom MiniH inte på något sätt visat tecken på att hon tänker hålla snattran ens en minut under sin vakna tid, så misstänker jag att det kommer att bli som att stifta bekantskap med mig själv.

Tur att jag har starka nerver.

Och har ätit som en hel ardennerhäst!

Ardennerhäst

Kommentarer
Postat av: Garddaniella

Advice about How To Lose Weight Effectively and Safely-Different Weight Loss Diets-Choose the Diet that Suits You.

2009-10-02 @ 10:52:54
URL: http://garddaniella.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0