Jag mötte Lassie!

Ooh, oooh, jag har ju glömt att berätta om min senaste kändisspotting! Det hände sig i tisdags, när T och jag hade kidnappat mini-H för att gå på promenad.

På Drottninggatan, utanför en affär som säljer konst [eller rat] stod han och hans fru en kort sekund och vandrade sedan vidare.

Han var som en truck-driver song; tjufyra meter lång. I alla fall nästan. Och han har sett libbstickor som har tittat honom i ögonen.

Jag såg Ernst Kirschwasser!

45781-38

Och han var inte barfota!



Kommentarer
Postat av: H

Ooooh! Ernst med skor. Morsan skulle ha blivit skakis i knäna.

2007-01-04 @ 21:25:41
URL: http://dnsl.blogg.se
Postat av: A

Ååååhhhh, är det verkligen sant? Att du har sett honom i verkligheten? Med SKOR!?

2007-01-05 @ 00:12:02
Postat av: lolo

Generationsklyftan........................... lyllos dig!

2007-01-05 @ 01:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0