Om det var tillåtet

Om jag fick bestämma, alldeles själv... så skulle jag lättigt kunna tillbringa en hel dag i duschen! Jag skulle vrida på varmare och varmare vatten, för att först bränna mig och sedan tycka att det är najs, till att tycka att det är lite svalt och börna på med lite mer varmt vatten. Jag skulle inte sjunga eller så, jag skulle bara stå där. I varmvattnet. Hela dagen. Minst!

Men eftersom det ser ut som att taket håller på att ramla ner, så är det kanske inte den allra bästaste idén just nu.

Typiskt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Passa sig för russintår bara!

2007-01-06 @ 23:39:56
Postat av: londa

Russintår är ett litet problem i sammanhanget.

2007-01-07 @ 11:36:15
URL: http://londa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0