Borttappat:

Hjärna, modell människa, med tillhörande minne.
Om någon sett den, kan ni väl lämna ett meddelande här under.



Jag tycker att 395:- för en ihopplockad middag är lite dyrt. Det kanske inte andra tycker. Det man kan enas om är dock att jag borde ha kunnat ringa och säga det till den som beställde. Men det glömde jag bort. Som så mycket annat som jag bara glömt på sista tiden.

Tja... Det är väl bara att pröjsa. Fast inte utan förhandling om priset.




Update 5/5:

Nä, 395 kr var det  v e r k l i g e n  inte värt. Men festföremålet hade i alla fall hyggsteriskt roligt. Och aldrig har jag sett någon bli förälskad vid första ögonkastet så uppenbart som hon blev när hon såg min handväska...

Kommentarer
Postat av: Chrisgry

Very well done site! Please keep up the good work.

2009-09-01 @ 09:17:33
URL: http://chrisgry.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0