Nä,

jag lyckades inte bre tillräckligt med smör på mackan. Studenthälsans läkare arbetar bara med studierelaterade problem. De tyckte inte att det var ett tillräckligt studierelaterat problem att jag inte kan studera. Konstigt. Nu väntar jag på att vårdcentralen ska ringa upp. De skulle ringa

omkringfem.ihalv.tio.


Update:

Landstinget kan inte klockan.



Update igen:

29/5, kl.09.00 kan de hövligen tänka sig att träffa mig. Två problem uppstår: Jag måste smita från mitt jobb. Det är pinsamt. Sen måste jag försöka klara mig nästan en hel månad med den här värken. Om bara uppsatsen hade varit alldeles färdig, hade jag åkt och tjurat på akuten om jag så hade fått sitta hela dagen. Det går inte nu. Och det går inte sen heller.

Oh well... Antar att man ska vara tacksam över att få komma dit över huvud taget.



Update en tredje gång:

Ett besök för att få en remiss till handkirurgen kostar på privatklinik 640 kr. Det var lite väl saftigt, kanske. Undrar om det är så på alla ställen? Jakten går vidare, trots att jag egentligen inte orkar.

Kommentarer
Postat av: k

Hoppas det går bra

2007-05-02 @ 08:58:50
Postat av: k

Ring på nytt

2007-05-02 @ 10:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0