Men aaarrrghh!!!

Ge mig en örfil, någon, så att jag vaknar och får ändan ur vagnen och åtgärda alla små administrativa ärenden som ligger på mitt bord! Jag förstår inte att det ska vara så svårt att ta tag i! Jag har ju till och med gjort en lista för att strukturera och förenkla min tillvaro. Och det är liksom inga stora svåra tunga ärenden, det är hur simpla saker som helst.

Ett utdrag:

  • Lycksele, Svenska Kyrkan, Polisen (Detta kanske kan ses som tre ärenden, men de har en gemensam nämnare så jag räknar det som ett.)
  • UB - medicin-, humanist-, huvud-, kommun, landsting och domstol. (Samma sak här, flera som ett.)
  • Julen?
  • Vk/Vf + Pt
  • Och lite annat.


Det är egentligen bara att börja. Men istället sitter jag med rödsprängda ögon och hoppas på mirakel. Som att Tingeling finns på riktigt och fixar det här åt mig. Gärna igår.

Kommentarer
Postat av: Hanna ^^

segt med måndag! =(

2007-11-05 @ 09:05:03
URL: http://hannaofsweden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0