I want to break free!

Utrag från konversation via e-postchatten mellan mig och maken:

Jag: det är så nära att bli färdigt nu, men det är några referenser som jag bara inte hittar och det driver mig till vansinne!!

Jag: jag känner mig som att jag ska sprängas av ilska vilken sekund som helst

T: det är inte bra det.
    Ett tips!
    Blunda
    Tänk dig en samling killar som laddar inför det stora! 

T: Sedan kommer D. F i sitt svallande hår och härligt åtsittande cykelbyxor
    sedan börjar musiken...

T: Du känner att du lever att du är fri! :)


Och jag log.
Och det känns inte längre som att jag ska sprängas.

Kommentarer
Postat av: H

Hahahaha, undrar om de har börjat träna inför 2010? garv

2008-08-01 @ 15:46:13
Postat av: L

Någon kom iaf hem från IKSU idag med misstänkt ont i ljumskarna och åt sedan 5 av mammanitas paltar på raken, så nåt lurt är det...

2008-08-01 @ 20:06:54
Postat av: Nicklasjessica

Much to think about excellent web-site!! On a purely personal level "what is Love" section gave much insight into this complex subject.

2009-09-10 @ 11:44:35
URL: http://nicklasjessica.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0