Igår

var den officiella dagen. Den firades... inte alls. Idag var en mycket bättre dag. Kaffe på sängen (nej, inte PÅ sängen, men vad heter det då?) och paketmiddag med familjen. Jag är jättemätt. Ica Gourmet  borde byta namn till Ica Gourmand, för de har verkligen en helt annan syn på hur mycket en portionsbit lax egentligen är.

Ja må jag leva. Iklädd långkallingar och yllesockar kommer jag att lägga finduken på bordet och sedan åka till Källan. Efter att jag gjort ansiktsbehandling, förstås.

Kommentarer
Postat av: P

Åh, grattis i efterskott, jag är värdelös på att minnas födelsedagar, även fast ditt namn så fint står uppskrivet i min födelsedags kalender.....

Kram o grattis, hoppas du hade en trevlig dag!
Kram

2008-01-27 @ 19:22:41
URL: http://piiiiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0