Påminnelse:

Jag har ju en magisterexamen i Biblioteks- och informationsvetenskap, det förväntas av mig att jag ska påminna er om det här:

13.00, SVT2

Och 13.03 råder jag er att hålla er från bokhandlarna, om ni har ett annat ärende än att skaffa en bok av årets vinnare. Handeln kommer att krylla av hysteriska bibliotekarier som fått beskedet via mobiltelefon och försöker lägga vantarna på en titel till sitt bibliotek. Och det är en strid med vassa armbågar, vill jag lova.
I alla fall i Stockholm.
Som ju är det enda stället jag har fälterfarenhet ifrån...

Suck...

Kommentarer
Postat av: Pia - mamma med mera

Hej gumsi! ja jag håller mig ifrån bokhandeln idag haha! istället sitter jag här hemma o mumsar i mig massor med inlagd gurka!!! så gott!!! jag fattar inte varför jag helt plötsligt är så sugen på det, ok en gravidnojja men den har liksom hållit i sig!



Kramen på dig!!

2008-10-10 @ 10:58:46
URL: http://piiiiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0