Sociala medier

Jag har tänkt flera gånger att jag ska lämna några nya avtryck här, men det blir liksom inte av. Det går snabbare att lämna avtryck på Facebook, där touchar man liksom bara marken och den som är intresserad av en utläggning, ber om det.

Men det borde ju inte hindra att man klappar lite på bloggen ibland. Jag tror att den känner sig ensam. Åsidosatt. Som en gammal dinosaurie från 00-talet som lämnats att mögla i sitt egna elände när nya, coola twitter och fejjan tagit över. Därför vill jag värna lite om min gamla kompis bloggen. Och skriva lite i den igen.

Fast inte nu. Nu ska jag njuta av att H sover, och titta på Poirot!

Kommentarer
Postat av: Njaaeeeeeeeeeeeeeeeeeooooooooaaa

Det är ju alltid trevligt att läsa. Skriv oftare.

/Belysningen

2010-08-14 @ 21:04:01
Postat av: L

Å, herregud, Belysningen! Är du fortfarande med mig! Gulle!

2010-08-19 @ 20:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0