Hej, världen.

Jag ville bara meddela att jag arbetar på världens troligtvis bästa arbetsplats. Visserligen lämnar den övergripande personalpolitiken en hel del att önska, men det talar man inte högt om för man vill ju uttala sig "i enlighet med värdegrunden". Och visst vore det roligt med en tillsvidareanställning. Och visst vore det fantastiskt att ha ALLA sina timmar på det stället, istället för att kuska runt i kommunen.

MEN!

Jag har den bästa kollegan i universum. Jag har en sällsynt bra och rolig chef. Och tillsammans tänjer vi r e j ä l t på gränserna för vad ett bibliotek "kan" göra. Och det är så kul! Och det blir så bra!

Kommentarer
Postat av: Louise

BRA!

- med jobbet. Allt kommer att ordna sig!

- att du skriver igen.

2011-05-14 @ 12:13:20
URL: http://clarabesked.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0