Vänta lite...

... sa inte jag något om att uppdatera oftare?

Jo, det gjorde jag bestämt.

Men om vadå?

Tja, kanske om hur det är att flytta till ett vandaliserat radhus med fler färger på väggarna än ninnaninnaninana-soffan i Boktipset hade?


Eller kanske om vardagen på Finbiblioteket?
Och i anslutning till detta all frustration som några man med fog kan kalla Bollen och The Rifle orsakar i mitt sinne?

Eller om den andra vardagen, på folkbibbla på landsort?
Och i anslutning till detta om alla tips och idéer man råkar ut för, till exempel gällande sin kosthållning och sin uppenbarligen alltför runda figur?

Eller om H, även kallad Dvärgen, och hennes framsteg som blir fler och fler för varje dag?
Eller...

Nä, nu blev det alldeles för mycket att välja på. Jag måste bestämt gå och fika.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja skriv precis om allt det där! Hoppas allt är bra! Kom på att jag lovat ett foto på min dvärg, jag återkommer :)

2011-04-06 @ 10:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0