Äntligen!

Efter mer än sex års vistelse i Uppsala har jag nu hittat både en vettig frisör och, tro't eller ej, en läkare!!

Jag behövdde inte slåss och grina (jag hade faktiskt laddat med att tänka på ledsamheter), han vände och vred och jag upptäckte nya defekter på mig själv och garvade fascinerat åt att jag t.ex. aldrig reflekterat över att min vänstra tumme är helt orkeslös. Sen remitterade han mig utan pardon till röntgen, skrev ett kryptiskt meddelande till en sjukgymnast samt skickade knarkrecept till apoteket. Det hela var över på en halvtimme och jag kände att jag fått sagt det jag ville och att han begrep vad jag sa. Helt otroligt. Undrar var den här farbrorn har varit i hela mitt liv..........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0