Tiddelipom

Idag genomfördes det sista betygsgrundande momentet på utbildningen. Jag ska skicka in en kort utvärdering av sista kursen, bara. Sen är det färdigt och vi får gå på kalas på tisdag. Konstigt nog känner jag ingenting. Inte ens glädje. Bara likgiltighet.

Nån gång när jag har mindre huvudvärk ska jag berätta hela den långa historien om detta kalas - hur det har haussats sedan dag ett och vad det resulterade i. Jag sparar karamellen tills jag faktiskt varit på kalaset. Jag tror det kan bli en intressant liten novell.

Och appropå novell; de första kapitlen av vårens följetong hittar vi här -->
Sista kapitlet är förmodligen inte skrivet, men de rara postväxlarna vi förärades med... Tja, varför skulle de ha ett begripligt datum när allt annat har varit så uppåt väggarna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0